Follow your heart, but don't forget to take your brain with you

Packat och packat min lägenhet består utav flyttkartonger för tillfället får backa in och backa ut typ! Haha, nej men det är riktigt kul att flytta tycker jag och sen när man får köpa nya möbler och grejer osv!  Inatt sov Julia hos mig, myspys vi hade myskväll igår så fick sjuss till jobbet imorse tur var väl det eftersom det verkligen spö regna blev även frukost på donken innan!  Snart kommer hjärtat vi ska till banken med några papper sen mat hos Lotta och Kent efter de ut till min papi eftersom min bror fyller 15 år imorn!! Herre gud vart tog åren vägen men kommer ändå alltid vara min lilla plutt!  Idag fyller även min vän Ida år, Grattis vännen. Önsker jag kunde vara med på hennes födelsedagsfest imorn men jag jobbar tyvärr! Nä nu måste jag kila nu! PUSS

Födelsedag's barnen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0