i will never regret something that once made me smile

Vilken vän jag har. Igår kom Julia hit med lite saker som man kan behöva när man är sjuk. Var även här ett tag och höll mig sällis. sen kom hjärtat mitt och han lagade super god mat och tog hand om mig, dock så smaka det inte så mycket för min del. Men jag har ätit det när jag är frisk så vet att det är jätte gott (: Och sen blev det kolla film! Ikväll skulle jag och Julia ha druckit och gått ut planerade vi men det går ju inte eftersom jag fortfarande är sjuk och hemma men känner mig lite piggare iallafall men har fått världens torr/ret hosta så måste gå och köpa host medicin. Tur att jag är ledig i helgen och kan pigga på mig ordentligt. Måste vara frisk tills söndag då de är Liam's dop! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0