ohhh happy day!

Nu är jag äntligen helt frisker, wiihoo! Glaaadaste tjejen! Blev helt frisk i lördags, så blev födelsedagskalas på kvällen på klarahall eftersom Lasse fyllt 45! Och sen igår var det dop för lilla Liam och ännu mer födelsedagsfirande, kvällen avslutades hos Mamma och Beijne med söndags middag och IDOL tittande, myspys!   Nu ska jag snart duscha och fixa ordning mig eftersom jag och bästa mamma ska till stockholm idag. Blir lunch, shopping och bara mysa och vädret har vi med oss på våran sida också, Toppen!! Ikväll blir det häng hemma hos hjärtat's pappa med norge familjen. ♥ Nä nu måste ja lägga på ett kol. Ha en bra dag för det ska jag ha! Juste bara 1,5 vecka kvar tills vi flyttar, toook längtar!  PUSS


Vackra Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0