Förtroende är som ett radergummi, det blir mindre och mindre för varje misstag, varje lögn och varje brutet löfte.

Åh jag är så himla trött är inte van att bara jobba dag tror jag ;) närrå vi har nog somnat på tok försent varje kväll den här veckan. Tur man är ledig i helgen och kan sova ordentligt! När jag kom hem från jobbet idag höll hjärtat på och vår städade balkongen ( tog bort granen som legat där sen jul ) haha! Klippte den i små bitar och stoppade de i påsar, och sen kunde vi bara slänga den i soprumet, bra tycker jag!! Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa med hårinpakning osv, älskart!! sen ner till mamma o Beijne en sväng eftersom hjärtat ska träna football! :) imorn är det äntligen fredag och helg! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0