Friday.

Underbara fredag. Efter jobbet åkte jag och hjärtat ner på stan och shoppade lite. Jag köpte två par byxor och ett par nya skor och lite annat smått. Jag fullständigt älskar att shoppa, speciellt skor då! :) haha, men det var ju ingen nyhet kanske! nu ikväll bjöd vi Mike, Linda och Erik på middag, jätte mysigt synd att maja inte kunde vara med. Hon var hemma och pluggade till en tenta! Men men, det går fler tåg! nu ska jag äntligen krypa ner i sängen för att sova, trött som fyfan! Skönt med en ledig helg! :D PUSS


Kommentarer
Postat av: Majswi

Aww! Vad gullig du är Paulina! Det går verkligen fler tåg! <3

2012-03-04 @ 11:20:23
URL: http://majswi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0