Love it.

Redan söndag. Helgen har gått av bara farten som vanligt för min del. Igår var jag ute hos Fanny och myste med prinsessorna och jag och Fanny hade så jävla roligt, båda var på damp humör! :D så blev en hel dag där ute, hjärtat var kvar och drack kaffe och sen skulle han åka och spela match. Det var riktigt kul att få vara med Alva eftersom hon oftast är på dagis när jag träffar Fanny. Både Alva och Nova har blivit såå stora! På kvällen blev det melodifestivalen hos Issa och Putte med Mike, Linda, Ryssen, Macke, Linda och Wille. Rätt låt vann tycker jag men tyckte även Danny's låt var bra! Så det var en mycket trevlig dag och kväll igår :) idag blev det lunch ute hos pappa och Co. Tittade även på Flisan som hade handbolls match! :) sen blev det kalas hos svärfar eftersom han fyllde år. Och slutligen söndag's middag hos mamma och Beijne. Lisette och barnen var även där dom kom hem från Thailand imorse, så bruna som pepparkakor var dom! Nu blir det film och mys med hjärtat, bra avslut på ett kanon helg! <3 PUSS

Mys middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0