9 oktober.

Idag är det ingen vanlig Dag för det är Molly's födelsedag, grattis på 1 årsdagen fina unge!! :)

Jag ligger fortfarande kvar i sängen det är så varmt och skönt och det här dubbel täcket är heeeeelt underbart och sååå skönt!! Så ett riktigt bra köp utav oss även fast det kostade lite! Men det är det värt! Men nu måste jag snart ta och tassa upp för vid tolv ska jag möta Erica på stan för en lunch date innan jag börjar jobba. Ska även hitta nått fint till Mike och Lindas prinsessa! :) Ha en fin dag i höst vädret! PUSS

Molly vara några dagar gammal. <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh har hon varit sådär liten ? :) <3

Svar: Jaaa tänk att hon var så där pytteliten! :) <3
Paulina

2012-10-09 @ 20:10:42
URL: http://Sofiawagerlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0