Femtonde oktober.

Godmorgon måndag. Helgen var kanoners som vanligt. Spenderade lördag kvällen hos Issa och Putte med god mat från vita elefanten och alkohol. Det var Linda, Mike, Minella, Julia, Chrille, Marcus och jag o Hjärtat. En riktigt mysig kväll hade vi! :) igår gjorde vi inte mycket var mest hemma och tog det lugnt, hjärtat fixade mitt konto på tradera så nu har jag lagt ut några skor och en jacka. Jag känner mig otroligt stolt över det för det är väldigt stort för mig att sälja några av mina skor. Men eftersom jag inte använder dom och fn del är oanvända så tänkte jag bättre att någon annan har dom :) blev middag och mys hos Mamma och Beijne igår och även sol sidan, jag har längtat hela helgen till sol sidan! :) när vi kon hem gick vi ner till Mike och Linda så jag fick mysa med Minella!! Underbara bebis! Vet ni? Att jag vaknade för typ tjugo minuter sen och det händer ALDRIG att jag sover längre än till halv tio!! Men behövde väl det.. Vid tre börjar jag jobba! PUSS

Den här fusk pälsen ska jag sälja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0