Moncler jacka.

Åh jag tycker hela Sverige bakar är så bra och jag hejjar på Nina såklart! :) kom just precis ur duschen och jag tok flagnar nu och det suger verkligen, jag har skrubbat och skrubbat! Nu blir det snart Natti Natti när AIK's match är slut vill säga! Och nu ligger dom under:(

Juste även hittat min nya jacka jag vill ha. Herregud jag vet att jag inte behöver en till vinter jacka då jag har massor redan. Canada goose, SOS och boomerang och mckinley. Men det här en moncler jacka som jag blivit kär i! Hjärtat tyckte den var fin och det är ett plus iallafall! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan ju alltid sälja en till mig :)

2012-10-05 @ 09:17:24
URL: http://Sofiawagerlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0