Someone like you.

Kom hem från jobbet nyss och nu ska jag och hjärtat kolla på hela Sverige bakar och äta smörgås och dricka the, hej pensionärer! :) innan jobbet så var jag och köpte kanelbullar på Fabian flink och så gick ner till min fina granne Linda och bjöd på bulle. Vi fikade och pratade och tiden bara rusade förbi och nu går jag bara och väntar på att bebis ska komma, drömde inatt att dom var på BB så fick lov att fråga imorse när jag vaknade och min dröm stämde ju inte! :( hoppas den tittar ut snart! <3 tack för en mysig dag vännen! Imorn är det jobb till tre och sen ska jag och hjärtat till erikslund och gå på Ikea och mio och shoppa! :D sen är jag ledig hela helgen! Wihoooo!! PUSS

Kamillis goda strawberry daiquiri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0