1 vecka kvar till jul.

Om en vecka är det julafton! 😊 vi har i år valt att inte önska oss något speciellt då vi har allt vi behöver nu men däremot när vi köper hus att vi vill ha grejer då istället som vi absolut kommer behöva, fylla ut ett hus lixom! Idag har det varit planerings dag med jobbet på kompassen alltid lika roligt och intressant! 😊 vid sex åkte jag och hjärtat ner och köpte dom sista julklapparna, nu är vi ÄNTLIGEN klara!! Rekord och en vecka kvar till jul! Bra jobbat utav oss 😊👍

Nu har vi precis slagit in alla julklappar 😍😊

Kvalitets tid med min saknade vän! ❤️ Men snart ses vi! 


Min älskade Erica! Tack att du alltid förstår mig! 😘 jag är lyckligt lottad som har en sån fin familj, vänner och pojkvän!! ❤️

Ibland blir jag ledsen på hur andra människor kan behandla andra människor. Och folk som inte kan visa sympati och empati!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kärlek 💝

2013-12-18 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0