Måndag

Det känns ju inte som att det är julafton om en vecka, hallå snön vart är Du? Helgen har gått i rasande fart. I fredags var jag ledig så blev lunch med Chanel och sen shopping för min del köpte ett par nya byxor och en ny klänning och skärp till julbordet. Erica och Angelica var här på kvällen och vi drack vin och sen blev det jäger shots och dans sen blev det utgång också. Lördagen blev det julbord på Haga slott. Jätte gott som vanligt! Söndagen då åkte jag och hjärtat till erikslund och handla lite julklappar och bara myste! 😊 sen blev det söndags middag och solsidan hos mamma och Beijne ❤️ Igår var det även bästa filmen Johan Falk - kodnamn Lisa alltså jag kan titta på den hur många gånger som helst utan att tröttna!! 

Idag har jag jobbat 15-20:30 men innan så städade jag här hemma och började slå in alla dessa julklappar som tar upp hela köket och mitt upp i allt så tog tejpfan slut så då gav jag upp och gick hem till Linda och Minella och drack kaffe och myste! 😊❤️

I fredags körde jag på röda läppar! 😘 

Världens bästa! ❤️ under kvällen försvann läppstiftet och jag är glad att jag inte målade nytt onykter! 😂





Redo för årets julbord på Haga slott. 


Så sant så! 


Nu blir det rostade mackor och varm oboy medans jag väntar på min älskling som är och tränar. Sen börjar jag även bli förkyld!!! 😁🔫 och det har jag inte tid med. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0