Powerwalk & kaffe 😊

Godmorgon! Idag Ă€r det iallafall lite ljust ute och solen försöker kika fram bakom molnen! 😊 jag ska snart gĂ„ ut och powerwalka och efter det blir det fika hos mamma! ❀ Börjar jobba vid tre sĂ„ ska försöka stĂ€da bort lite utav julen ocksĂ„ det hinner jag nog dĂ„ vi inte alls har mycket julgrejer. Vi har bara julstjĂ€rnor och eljusstakar i fönsterna inte massa tomtar och plock överallt. Och i Ă„r hade vi ju heller ingen gran. Skönt! För sist nĂ€r jag envisades med en riktig gran sĂ„ glömde jag ha i vatten i den. Ja den började ju tok barra efter en dag typ..... Ha en fin dag. Puss 

Precis nÀr jag skulle hÀnga tvÀtten igÄr sÄ brakade tvÀttstÀllningen! Lagom glad blir man dÄ. SÄ nu hÀnger handukarna pÄ stolarna och fÄr torka dÀr tills vi köpt ett nytt.

Tulpaner😊👍😍



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0