Mobil bloggar

Gårdagen var hur mysig som helst med fanny o fia och sen blev det ikea med hjärtat. Vi fick med oss mycket grejer men inte allt ja ville ha så vi ska dit på lördag igen! Kommer bli många vändor dit! Idag efter jobbet åkte jag till lägenheten så ja och Erik satte ihop soffan och lite andra grejer! :) mami, Beijne och pappa kom fullt hus, jag och papi åkte hem till mig och hämta lite kartonger och hjärtat åkte och tränade så papi och jag åkte och åt mat på wickman's. Nu sitter ja i våran nya lägenhet och kollar på tv på golvet, haha!! ( det är inte möblerat ännu ) snart kommer hjärtat från sin träning och då ska vi fortsätta pyssla här. :) åh de kommer bli så fint, bilder kommer!! Haha, måste bara berätta Julia ringde nyss och de var ett himla liv ja frågade vad gör du, ja solar! Haha vem fan ringer när man solar solarium, de är såklart mupp Julia! PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för igår min sköna. och jag ser framemot att få se hur fint ni kommer ha i lägenheten :) <3

2011-09-21 @ 22:20:21
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0