Life is not about how to survive the storm, but how to dance in the rain

Uppe med tuppen idag!! Vid nio kom Fanny och hämta mig och sen lämnade vi Alva på dagis och åkte och köpte färskt bröd och åkte hem till dom och åt frullebulle!  Har varit där hela dagen nästan och myste med lilla Nova! På hem vägen gick jag förbi scoop och köpte ett par skor! Kom hem för en stund sen snart ska jag och älskling till återbruket och kasta grejer, yeeey! Fan va me skit man samlar på sig genom åren, herre gud! Ska även förbi pappa och hämta en platta öl, för det behöver man tydligen när man ska måla! Och det tycker jag låter bra! Haha! Och imorn vid två ska vi till banken!!!!!    Så ikväll blir det mysmiddag med lite vin eftersom vi är ledig imorn! ♥ Nu ringde hjärtat så måste kila nu! PUSS






Mina små älskade tjejer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0