En bästa vän. <3

Pratat med min bästa Fanny i telefonen hur länge som helst som sagt hinner ju inte ses så mycket nu eftersom hon pluggar heltid, så jävla duktig och jag är stolt! :) så då blir det långa telefon samtal istället! Skönt att dom ska flytta in till stan snart för då kommer det bli som förut, jag kan bara kvista förbi lite när som! Jag längtar och blev sååååå glad när hon berätta det för mig! När dom flyttade ut på landet då i samma veva flyttade ju även Julia till sälen och Ida till Uppsala. Så blev väldigt tomt lixom, 3 nära vänner på engång! Tack och lov för telefon! <3 nä nu får mitt hjärta ta och komma hem. Ha träningar så här en måndag kväll så här sent vilket påhitt! ;)) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0