Ny vecka, nya tag.

Gårdagen tillbringades först i sängen med mitt hjärta, mys morgon! <3 Sen vidare för att kolla hjärtat's innebandy match med Lotta och Kent, dock förlora dom men en rolig match att titta på iallafall! ;) efter det åkte allihopa och fikade på kakel ungen. Runt sex körde vi ner våran fina bil till Volvo eftersom vi fått punka, satt en skruv så fint i vårat fram däck i lördags!:( och kvällen avslutades hemma hos mamma och Beijne med god middag och massa mys! <3 en fin och mysig söndag!

Så imorse var jag jätte trött och ville bara ligga kvar i sängen och mysa, men klockan sju började jag jobba så bara pallra sig upp och sätta sig på cykeln i regnet!! När jag slutade vid tre hade vi tvätt tid och sen åkte vi och stor handlade på maxi, fem kassar vad är grejen lixom?! Vi är två personer, sen när jag handlar blir det alltid dubbelt så dyrt! Det här bra och ha och den här maten ska göra någon dag osv... ;) för tillfället står jag i tvätt stugan och väntar på en maskin tvätt ska bli klar och när jag kommer upp är maten klar! Hjärtat lagar maten idag! :) sen är det bara kasta i sig maten för vid sex ska jag och Linda vara hos Maria eftersom hon har tupperware party (burk party som jag kallar det för:) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0