Torsdag.

Nu ligger vi i soffan och kollar fotboll. 10-0 haha vilket skämt! 😊 Slutade vid 21:15 ikväll och efter det åkte jag och fixa lite inför morgon dagen och kom hem för en stund sen. Så nu när fotbollen är slut ska vi krypa ner och kolla en ny serie som vi börjat följa game of thrones, ja kanske inte min typ av serie men vi ger den en chans iallafall! Vi har bara kollat två avsnitt. Jag kommer säkert bli fast till sist brukar bli så i slutänden! 😊 imorn får jag äntligen sova ut, ja var sjukt trött imorse när klockan ringde helt galet! Men bara för att jag är ledig så ska ni se på fan att jag vaknar 7:00 och galet pigg!! Midsommar firar vi hos familjen Mossvik med mamma och Beijne och allihopa! Kommer bli awsome! 😊 Puss

Igår hade vi tjej mys! ❤ Min fina vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0