lejonhjärta

Min julafton igår var helt underbar vi åt gott och hade de super mysigt. Fick så mycket fina julklappar och allt som ja önskat mig och lite till! :) Tack ni är bara för bäst! Runt tolv åkte ja och kusin vitamin och mötte upp Maria. Tog massor utav bilder igår titta och njut! Ikväll blir de utflyttningfest hos mini Ekstrand de kommer bli galet najs!  Ses i vimmlet. Nu är de inte lång kvar tills vi drar heller.  Kommer bli bäst!

Lizette, Augus och Cedella kom :)


Jag och Augus!


Sötaste Cedella


En glad Paulina


Kalle anka mys nere i källaren!


Bengt och Moster


En glad Beijne!


Mor och dotter!


Moster och jag skalar ägg.


Beijne och hans lillebror Patrik


Min helsköna mormor och ja!


Mys framför brasan!


Massor utav julmat! Mums!!


Göött!!!


<3


Jonas och Beijne, haha


Jag och kusin Madde. :)


Kusin Sophie och bonus farfar och jag :)

 
Jag öppnar julklappar överlycklig!!

 
Världens snyggaste och bästaste mamma!


Jag älskar dig mamma!


PUSS


Dom tre muskeltörerna! Jag älskar er!


Jag och bonus farfar!


Julaftons outfiten!


Dunk mary!


Wiiihooooooo!!! HAPPYFACE!!


Maria och kusin vitamin!


Vi kylde dunken en sväng. hahaha!


En galen sebbe!!






Kommentarer
Postat av: :)

du e så vacker tjejen

2009-12-29 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0