Bad romance

Ligger fortfarande i sängen, otroligt seg dag idag. Ska ner till idrottshuset och kolla lite fotboll också! :) Men först ska ja gå och käka lunch med Mary. Går kvällen var grymt rolig ja åkte upp till Jens som hade födelsedagsfest runt halv nio. Där var de folk hela gamla ligan var där! Så vi drack ocn dansa och sen vid tolv åkte vi ner på joar och fortsatte kvällen där nere! Var inte alls lika mycket folk som på juldagen de var knappt nått folk alls men vi roade oss så bra själv! Kom väl hem runt fyra ja och Mary gick och köpte mat, de är fan de bästa på hela kvällen gå och köpa kebab! :)

Emma var där! :)


Linda var också där! :)


Malin :)


Chrille och festfixarn Jens!


Ryssen, Hagelin och Jeppe satt och kolla på hockey i sovrumet! Roliga killar, haha!


Jag och Oskar.


Mange var med såklart! :)


Gornics nya strumpor, Haha!


Gornic och Linda,


Jens och Polly!


Paulina och Mange!


Väntar på taxi påväg ner till joar.


Oskar, Gornic och Mange säger bara hahahaha!


Putte och Jens.


Jag och Chrille.


I taxin på ner på joar. Putte, Gornic och Chrille.


Taxiresan Jens och ja!


JoarBlå.


Träffade Maggan nere på joar! :) Jag och Maggan.


Maggan och Ida :)


Grabbarna grus.


Haha, Jens.


Bästaste Chana som serverade oss hela kvällen.


Träffade även min älskling Mary där nere.


Jens och Tove.


Två muppar!


Hela ligan! :)


Jag träffade även Stoffe nere på joar.


Sen träffa ja min fina Lina, Ja älskar dig!


Chirlle och jag!


Jens och Chrille ska ju fyllekramas :)


Jag, Emma och Jens! :)


Mary och Chrille! :)


Chrille och Putte. Putte hade köpt tabasco shottar fyfan!


Glad tjej som alltid! Happyface! haha! :)


Malin och Linda på dansgolvet.


Linda och Jojjo träffa ja också! Love Love Love ♥


Jag och Natta, haha! Brabild! ♥


Ekrelius VS Eklenius :)


Inga kommentarer!


Denna bild får avsluta en hej dundrade kväll! En full Tony!







 


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltås Polly, den sista bilden på mig är ej okej.

Vart är hållningen liksom? Det ser ju ut som

om jag har skitit i brallan, haha!

2009-12-28 @ 18:09:17
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du är alltid fin! :)

2009-12-29 @ 03:00:55
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0