god mat och trevligt sällskap

Åh vilken mysig kväll med tjejorna! Linda och Evelina följde även med vi åt gott och drack gott och skratta massor precis som de ska vara! :)  Nu ska jag ta och tvätta av mig sminket och sen hoppa i säng och försöka sova för imorn är de julafton och dår får man massor av paket! :) Har även tagit lite bilder under dagen som ja tänkte ladda upp. Tack för en trevlig kväll tjejor! ♥

Jag idag på stan, har min nya snygga pälsväst på mig!


Tomtemor Jojjo


Linda var glad för hon hade fått en biljet till Tomas Ledin utav Jojjo i julklapp! :)


Evelina och Jojjo


Liiindaa


Julklappssnören är faktiskt bra att ha. Hahaha!! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahahahahahaha! Julklappssnören är faktiskt bra att ha! Vi är så braaaa :)

2009-12-23 @ 23:15:48
Postat av: Linda

SNÖREN SNÖREN SNÖREN!!! MER SNÖREN! MÅSTE HA SNÖREN! SNÖRE E BRA ATT HA! SNÖÖÖÖÖÖREN!!!!! hihihiiiii... Så jävla braa... Tack själv sötis!! Puss

<3

2009-12-23 @ 23:20:34
Postat av: Paulina

MOHAHAHAHAHAHA!! jag dööör fyfan va kuul! Snören är bääääst!! synd att de bara är jul en gång om året. hahahaha

2009-12-23 @ 23:30:18
Postat av: Anonym

ååh vart är västen ifrån? den är faaaab!

2009-12-25 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0