Julafton :)

Idag är de julafton :) Just precis vaknat ska gå upp nu och fixa och trixa med dom sista julklapparna och sen ska jag börja göra ordning mig för dagen/kvällen! Julafton firas nere hos Mamma och Beijne med hela tjocka släkten de kommer bli trångt och mysigt precis som de ska vara! Jag har verkligen en underbar familj och underbara vänner som alltid ställer upp och finnas där när de kommer motgångar i livet! Nu har ja bara ett problem vad ska ja ha på mig men jag hittar nog något fint kanske klänning nu när de är julafton osv! GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA OCH HOPPAS NI FÅR EN TOPPEN BRA DAG MED ERA NÄRA OCH KÄRA FÖR DE SKA JA HA! ♥

De här är absolute min favorit jullåt! Så bjuder på den :)

Kommentarer
Postat av: Malin

God jul och hoppas du får en bra julafton!!!

2009-12-24 @ 10:40:48
Postat av: Anonym

Kul att du har börjat blogga igen babe...

2009-12-24 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0