Queen of the dance floor!

Vilken kväll de var igår! Så mycket folk på joar! Kvällen började hos mini Ekstrand där hade vi mycket trevlig mycket skratt som vanligt! :) Jag gick aldrig till Jossan de blev så sent men ja träffa hela liggan på joar och vi dansade galet mycket! Jag hade par jätte fina high Heels från friis och co som ja dansade hela kvällen i så har lite ont i fötterna så nu ska ja lägga mina tassar i ett fotbad och sen en ansiktsmask på de! Underbart! Sen ska ja åka till pappa och äta och få ännu mera julklappar, ja måste verkligen har varit en riktigt snäll tjej iår! :) Haha! Ikväll vet ja inte riktigt vad de bjuds på antingen fest hos en vän som fyllt år eller så kankse de bara blir en mys hemma kväll. Blev inte så mycket bilder igår men några iallafall! ♥


Fina Emelie.


Mini Ekstrand! ♥


Är de fest så är de! :)


Emelie och Matilda spelar lite wiii ;)


Haha, Ebba söt!


Paulina och Ebba ♥

Två glada och partysugna tjejer!



Emma


Jag och Emma i bilen på väg ner till joar, hahaha! :)



Juuuuuuuuuuliiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaa är en glad tjej! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Prata för dig själv sötnos :)

Julafton var helt ok, ser ut som om din jul

var riktigt bra den med :)

Hoppas du hade skoj igår <3

2009-12-26 @ 13:05:05
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; Ja, gud ja :) Precis, kul att det händer något ibland :)

Jajjemen, det blir visst så ;) Ska du ut sötnos?

Pusss

2009-12-26 @ 19:26:01
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0