crazy in love

Blev lite shopping bland annat ett par tränings byxor från intersport ett par NIKE blev det, sen blev de ett par jeans! :) Fan vad jag köper kläder alltså jämnt! Men de är underbart! Jag som älskar jeans och eftersom man bara ska jeans i höst så är de toppen, älskar mina två Lee jeans shortor har en i mörkt och en i ljust. Den mörka var med i Sofie mode förra tisdagen! ;) Mormor var hem till oss idag också. I födelsedags present fick jag en shopping dag till Stockholm med henne! :) Så då blir de ännu mera grejer sen ska vi gå på ett Museum och bara mysa även träffa kusinerna i stockholm. Fast de är inte förens den 16 oktober för då var de här museumet öppet. Kommer bli grymt mysigt! När ja slutar ikväll ska ja hämta sushi och astrid sen blir de lång promenix med Becca ska även sova hemma hos Julia inatt! Imorn blir de gå att äta lunch med Gudmor och få presenter! ♥ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0