I need you and I miss you!

Kvällen var jätte trevlig!! Kom inte till Erica förens vid halv elva kankse eftersom ja jobbat osv. Jag var helt död i min kropp så jag drack inte men hade jätte roligt ändå! Hos Erica var jag, Challe, Natta och Fia :) Så vi tolv åkte ja därifrån när tjejerna skulle ut och göra stan osäkert. :) Nu ska ja snart kila till jobbet 15:30-21:15 sen ikväll får ja se om ja glider förbi Fanny en sväng eller om ja bara är hemma och tar de lugnt eftersom ja ska jobba imorn 7:45.15:30. Nu ska ja dra till jobbet men först ska ja pussa person lite eftersom Mama och Beijne är barnvakt åt henne :) PUSS

Linas 18 års dag <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så jävla snygg min vän alltid!

2010-08-07 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0