Kunde inte bry mig mindre

Vaknade av att Julia ringde vi nio. Så vid halv tio stod hon och Bec utanför mig eftersom vi skulle gå en morgon promenix mötte upp Maria! Sen gick vi en promenix och det var mycket mysigt och roande! :) Blev även en lunch på kakelugnen med brudarna. Sen in på tottes vid ett Julia skulle fixa håret, mycket fint!! :) Jag och Bec gick en runda på stan och jag hitta massor av grejer för ovanlighetens skull ;) Haha! Vid halv fyra börja ja jobba sen vid nio när ja sluta åkte ja hem en sväng sen vidare mot Julia och co där kvällen har spenderats! ♥ Imorn jobbar jag bara mellan 7-12 och efter de drar vi till västerås för massor av shopping!! Underbaaart med lite nytt i garderoben! Snart är de lördag och då smäller de!! ;D Juste träffade även min fina lillebror idag, han är bara för söööt! Plutten då han har blivit så stor snart 14 år! Tur att Felizia fortfarande är liten ;) Bara sju år iallafall. ♥ PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0