Ringo, Dingo, Zingo!

Kryssningen var helt galet rolig! Vi åkte från stan vid halv fem börja dricka redan då i bilen sen höll vi igång till sex på morgonen! Haha! vi sov väl typ tre timmar. direkt när vi vakna börja vi dricka igen :) Vi har haft så himla roligt. Köpte även några älg hattar som vi hade på oss under kryssningen! :D De kommer komma bilder fast nu finns alla på fejjan. Grymt bra bilder måste jag säga! :D Båten gick i land igår vid halv sju vi fortsatte och dricka hela dagen och i bilen hem sen när jag kom hem duscha jag och sen vidare mot Anna men sen när dom skulle gå på terassen så orka ja inte följa med utan gick hem och sov, och de behövdes kan ja säga helt slut var jag. Så vakna inte förens halv tre idag ;) Tack för en skit rolig kryssning brudar de måste vi snart göra om! Idag har ja jobbat 15:30-21:15. När ja kom hem så hade ja mamma och beijne filmkväll, jätte mysigt! Nu är filmen slut och ja ska hoppa i säng imorn ringer klockan på 7:00 och slutar jobba 20:00. God natt! PUSS

En bild säger mer en 1000 ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0