Vänner & Familjen ♥

Helgen har varit lika rolig som vanligt om inte roligare! I fredags blev de västerås och shoppa ärslet av mig rent ut sagt, köpte KLÄDER och skor sen på kvällen gick Pappa, jag och lill sis ut och åt, Monica jobba och Hampus hade hockey träning. Jätte mysigt. Sen mötte ja upp Julia vi gick en lång promenad! Igår fyllde jag år så dagen började med att Mamma och Beijne kom ner och sjöng för mig och gav mig presenter :) Tjejerna kom till mig vid sju förutom Jojjo hon var här innan och hjälpte till med maten osv :) Vi åt gott och hade de helt sjukt kul vi körde lekar och jag hade gjort några tävlingar osv 11 tjejer var vi och ljudnivån var ganska hög som ni förstår! Runt elva kom grabbarna grus och vid ett halv drog vi till joarblå. De blev en riktig brakfest med andra ord glas gick sönder och toan också men den är förövrigt lagad nu, stod på stolarna och körde klappa händerna när du är riktigt glad! Det var helt grymt vad roligt vi hade! :) Fick jätte fina presenter! Vid ett kom mamma och beijne hem så grabbarna hängde med Beijne och Mamma satt med oss ett tag och sen börja hon städa och fixa, världensbästamamma ♥ Kom inte hem förens 5 imorse. Nu ska jag slå på en film och typ halv sova tills familjen kommer hem och sen ikväll får vi främmande för ovanlighetens skull ;) Haha! I veckan kommer släkten och firar mig också. Bilder kommer lite senare när jag är piggare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0