You'll never walk alone

Idag har vi varit i Hälla och på IKEA med jobbet :) Kom just hem. Jätte mysig dag faktiskt blev även lunch inne på IKEA! De var typ vi och halva sveriges befolkning på IKEA!! KAOS! Haha. Igår kväll åkte ja till Valle eftersom Fanny var där dom drack vin osv jag drack ingenting, de har varit en vit helg för mig! :) Vid elva kom Julia och Becca och hämta mig vi åkte lite bil och snacka skit, trevlig lördags kväll! Juste jag tappa min mobil igår så den åkte vi runt och leta efter vi hitta den typ 40 minuter senare :D Snart kommer Julia vi ska till ÖB och stor handla lite! Sen ikväll kommer Mormor, kusinerna, moster och co vi ska äta mat och ha släkt kväll, Mysigt! Nu står Julia utanför måste kila!! PUSS

mitt låååååånga hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0