Anima sana in corpore sano

Wiihoooo äntligen fredag och de är helg!!  Jobb idag 7 -15 sen är jag ledig tills på söndag, underbart!!  Ikväll blir de middag och spelkväll hos Pappa och co ju och imorn julbord helgen kommer bli kanon!! På 17 dagar har jag jobbat 165 timmar, men de betyder att jag är ledig över jul och nyår och då ska jag umgås med mina nära och kära och mina fina vänner som ja knappt hinner träffa eftersom ja jobbar så mycket, tur att telefonen finns! haha!!  Åh jag känner mig så glad idag, inte rökt på två månader heller! JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG!!  Efter jobbet ska jag hem till bästa mamma och Beijne och lämna min önskelista, Heeeeej jag är 10 år!!  Jag har nästan köpt klart alla julklappar känns riktigt skönt faktiskt några kvar men dom fixar jag snabbt! Ha en trevlig helg! PUSS

Förra vintern, långt och rött hår! Mjaauu! Haha!! :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0