hon som ser ut som en påse skriskor

Idag har jag varit i stockholm med Maria, jätte mysig men hur mycket folk som helst helt galet var det! Hitta en jätte fin tröja också och Maria köpte löshår.  Kom hem runt fyra mötte upp girlsen på wickmans. Nu är jag, Julia, Ida hemma hos mig vi ska äta tacos. Ida lagar den duktig tjej! Sen blir de innebandy match klockan åtta måste ju kolla min baby. Becca och Mathilda hänger med då också.  Nu sitter jag och lyssnar på Ida och Julia dom dividerar om vem som ska gå in till min granne och låna en konservöppnare. Hahahahah! Det blev Ida som fick gå in! hahahah!  Nu ska vi äta tacos, woop woop!  PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på din mammas

Hem? Verkar vara så himla fint inrett!! :))

2010-12-30 @ 00:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0