You make the sun come up on a cloudy day, you're my number one, my special thing.

Nu är det bara Två dagar kvar till julafton!! :lol: Jag blir som ett litet barn på julafton! I lördags var de en dunder och brak fest vilj ja lova som sent kommer glömmas! Brudarna var hemma hos mig och vi drack och körde verkligen ALL IN!! Bästa på länge! Ingen kan göra de så bra som vi, filmer och bilder finns på fejjan :lol: Haha!! Blev utgång rätt tidig hem gång för min del så mötte hjärtat uppe på torget och sen gick vi hem. På söndags morgonen när jag vakna mådde jag som en påse skit alltså och min lägenhet såg ut som att de hade varit andra världkriget i! Herregud!!  Så städa ordning lite sen låg vi mest och dega i soffan runt tre blev de match i Idrottshuset, Åsunda hade match! Efter matchen åkte vi upp till hjärtats mamma och fika lite och bara myste vid sju var det söndags middag hemma hos bästa Mamma och Beijne åt gott som vanligt och låg framför brasan och hade gött! :lol: Vid halv tio åkte vi upp till Linda och Mike och planerade onsdagen kommer bli så roligt!!
I måndags var det möte med jobbet och lunch på parkastoria, mycket bra!  Efter det åkte jag och hjärtat till Hälla och fixa dom sista julklapparna vi köpte även lite grejer till oss!   Blev en god middag på kvällen och bara slöa i soffan! ♥ Igår så blev de en lunch med Chanel sen kom hjärtat så vi gjorde lite ärenden sen körde han mig till Erica och vi for till västerås för lite shopping hita lite grejer faktiskt, sällan!!! Hahahaha!! Vid åtta kom Julia, Bec, Mathilda, Julia och voffsarna hem till mig vi kolla tv och bara snacka skit sen sov Julia och voffsarna över här hemma. Nu har Julia dragit till jobbet och jag ligger i sängen och myser med Astrid och Suuu, vill egentligen inte gå upp men måste för vi ska ut på långpromenad snart!  Den är visst -25 ute men tur att man snart drar till varmare bredgrader :lol: 14:30-20:00 jobb och sen efter det ska jag till Linda och Mike och äta middag jag kommer dock lite sent men ändå vi är några stycken som ska vara där vi ska fira lilla julafton äta gott, dricka, spela spel osv!! Kommer bli jätte roligt!! :lol: Nu blev de en hel uppsatts ändå har jag kortat av allt riktigt mycket! :P PUSS


Brudarna dock så saknades de några brudar men de får vi ta igen när alla kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0