Underbara Julafton!

Min julafton var den bästa på otroligt länge!   Dagen började med att jag och älskling åkte hem tills hans mamma och åt julfrukost med hans familj och öppnade julklappar och åt en jätte god frukost! Fick jätte fina grejer!  Sen åkte jag ner till Sara, Johan och Stina där Mamma och Beijne var där vi åt lutfisk och potatis sen vid två åkte vi upp till Rolle och Monika där Lizette och co var, fullt hus var det. Kollade Kalle Anka och drack glögg och myste! Vid sex vidare till Mormor där släkten var åt julbord och öppna massor av paket älskling kom runt nio eftersom han hade varit i eskelstuna och firat jul. Så vi var kvar hos Mormor till runt elva sen åkte Mamma, Beijne, jag och hjärtat till Sara och Johan igen där vi drack gott och hade de trevligt och otroligt roligt! Galen familj!!  Vi sov hos Mamma och Beijne närmaste ju rakt över häcken bara! Haha. Jag och hjärtat har just varit hos hans Mamma och fikat och ätit skink macka, gött!! Igår gick jag nog lätt upp 10 kg åt som aldrig förr, man äter ju konstant på julafton alltså!  Fick jätte fina julklappar precis allt jag önskat mig bl.a Donkey Kong till mitt wii, presentkort ( H&M, JC, SCOOP, Gina, Askungen ) underkläder, parfymer DK Pure och Marc Jacobs, kläder, Fårskinns vantar, pengar, inrednings grejer, Tomas Saboo pärlocker och lite småsaker osv, tack så jätte mycket för allt! Kunde inte blivit bättre! Idag är de juldagen och de betyder att de är fest ikväll, jag och älskling ska hem till Mamma och Beijne vid halv sex där de är fest ikväll!  Hoppas alla hade en jätte bra julafton! Nu spela lite Donkey kong och sen börja fixa ording sig! PUSS

Vår fina julgran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0