You are all I need

Redan måndag igen! Hinner inte med att skriva här. Förra veckan på onsdagen bowlade jag med mitt jobb och sen åt vi julbord på K14, jätte trevligt och mysig var de!   Bästa jobbet!! Torsdagen blev de västerås i stället för stockholm eftersom tågen inte gick som dom brukar osv :/ Men hitta bra mycket i västerås ändå, även min älskade gråa pälsjacka som jag krigat för hur länge som hellst! Den är så jävla snygg alltså!   I fredags var jag hos tottes och färga håret och fixa mitt lös hår! Toppen blev det, Chanel är så himla duktig! Förövrigt har det varit jobb hela helgen långpass också men jag gillar´t även ätit gor mat och myst och tagit de lugnt! Hela veckan är de jobb sen är jag ledig på lördag och söndag. Och på fredag kväll blir de middag och spelkväll hos Pappa och co med älskling och på lördag ska vi på julbord med älsklings familj, jag längtar redan till helgen!   Idag jobb 8-21:15! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0