en annan del av köping

Igår på morgonen gick ja till Julia och hjälpte henne i sin nya lägenhet Ebba och Sofie var även där :) Jätte mysigt hade vi! De kommer blir så fint alltså! Träffa även Fanny innan hon skulle dra och jobba vid fem. Runt sju drog ja till Jossan där de var fest för fulla muggar men ja orka inte festa eller dricka eftersom ja fortfarande är sjuk... Mötte Fanny vid halv elva vi gick hem och kolla en annan del av köping och låg i soffan och snacka skit och pratade om allt och inget. Fanny slagga även hos mig så vi vaknade vid tio och nu sitter vi och kollar på en annan del av köping och har just beställt hem pizza :) Mmmmm.

Bebis mage, så vacker! ♥
     

    

Jag älskar dig min vän! ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

tack för jag får vara här å mysa med dig gumman, puss LOVE YOU

2010-01-06 @ 14:14:25
URL: http://pompeey.blogg.se/
Postat av: Paulina

De är bara så mysigt att ha dig här!! <3

2010-01-06 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0