En mysig kväll hos Jossan och Viktor :)

Nu ska ja ta och försöka sova fast ja ligger och kollar runt lite på olika sko sidor, love! För imorn ska ja upp vid halv tio jag och Julia ska åka och sola och sen drar vi till IKEA :) Kom hem från Jossan och Viktor runt halv ett blev lite senare än vad vi tänkt oss. Vi åkte till Maxi handlade mat sen lagade Jossan mat till oss spagetti och köttfärsås blev de :) Jossan fixade även min blogg och sen satt vi bara och prata och hade de super mysigt! ♥

Jossan och jag sommaren 2008. Min avskedsfest innan ja drog till Bahamas :)

Tack för ikväll mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: josefin

Tack själv gumman! hade supermysigt! måste göras om! <3

2010-01-07 @ 01:28:05
URL: http://vonslyners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0