Hej 2010

Igår var de nyårsafton. Hade tid hos Chanel klockan 12 hon skulle fixa en nyårsuppsättning men vi ändra oss sista sekund och klippte en snygg kort bob! :) Så nu är ja korthårig fick med mig min "lila" toffs med hår hem. Och ja ångrar mig inte att ja klippte mig. Jojjo kom även in och joina mig ett tag. Ikväll var de middag hemma hos Johan och Sara med Mamma, Beijne och Helena vi åt och hade de trevligt. Plenerade även en resa! Yeees! :) Nu ska ja ta och slagga för imorn börjar ja jobba kvart över åtta. Gott nytt år på er allihopa! Blev inte många bilder från nyår glömde totalt bort att ta kort. :( Gunatt!

Välkommen 2010 du är efterlängtad!

Jag i min häftiga nyårsklänning, en lång paljettklänning!


Kommentarer
Postat av: :)

du var så sjukt vacker på nyår!!!

2010-01-02 @ 11:45:06
Postat av: Anonym

Ska till rymden?

2010-01-02 @ 20:25:52
Postat av: Jojjo

Fan vad fin du var! Vill se mer bilder... puss

2010-01-04 @ 17:37:59
Postat av: Paulina

Tack älsklings Jojjo! Ja tog ju knappt några bilder på nyår glömde ju helt bort de. Haha!

2010-01-06 @ 13:00:29
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0