i don´t wanna lose your love tonight

Riktigt bra helg som vanligt men den här har varit grym!
Fredag: På dagen var ja med Pappa hela dagen hängde med ut till dom på landet och käka jätte god lunch, lasang hade han gjort. Min pappa är världens bästa! ♥ Han körde hem mig runt fem. Bara börja fixa sig och dra till Jossan och Viktor där de var party. Kom hem klockan fem på morgonen. Men de var de fan värt kan ja säga! ♥
Lördag: Började jobba SJU på morgonen de innebar två timmars sömn, 1.5 timmes sömn typ. hjäääääälp!! Så jobbade ja i 13 timmar eftersom ja sluta inte förens åtta på kvällen, men var ovanligt pigg hela dagen och kvällen! Jossan kom och hämta mig hon körde hem mig så ja fixa till mig osv, sen var de bara pått igen. De var världens jävla fest hemma hos Jossan igår, var folk överallt. Klockan halv sex gick ha hem med ett leende på läpparna! :) Men fan va underbart de va! :D Livet är en fest! Idag blir de en slö dag ska hem till Mamma och Beijne och äta mat vid sju sen blir de nog filmmys efter de! :) I like!

Bjuder på lite bilder från ett nyår för längeeeee sen! :)
Men de är minnen! ♥

Wille och Viktor. Ja gillar Viktors hårfärg, haha! ;)



Jossan och Erica ingenting har förändrats! ;) sötaste!



Nellie, Jossan och Viktor.


Robin och Wille :)



En glad och full Fia! 


Nyårs kyssen. Robin och Fia :)


Haha, sötaste!


Nellie, Robin och Wille :)


Dom här låtarna väcker så mycket fina och roliga minnen!! hahaha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0