the show must go on

Klockan sju ringde klockan imorse så de var bara att pulsa i snön upp till jobbet fast de var jätte skönt att myisgt att ta en morgon proemix, musik i öronen så funkar allt! Kom precis hem slutade klockan halv fyra Beijne körde mig hem :) Nu ska ja snart och dra och sola med Julia åh va skönt med lite värme!! Ikväll vet ja inte vad kvällen erbjuder de får vi se, tror att de blir lungt är inte så pigg heller har ont i halsen osv. :( Kankse åker med Mamma och Beijne ut på middag hos Min Gudmor och co.






Bjuder på en gammal bild på mig och min Gudmor.

Kommentarer
Postat av: fanny & lollo

hoho nu har vi varit här o spanat lite :P puss

2010-01-04 @ 19:38:33
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0