grillnatta

Vaknade upp hemma hos Julia idag, somna väl inte förens halv fem imorse vi ligger ju jämt och pratar hela nätterna ja förstår inte, men mysigt vart de! Sen vid ett träffa ja Fanny och Alva blev lunch och en sväng på stan ja shoppade lite fina grejer. Pappa kom och hämta mig vid fem så åkte vi ut till han och grillade och åt gott och hade de underbart. Pappa körde in mig till stan vid åtta och då träffa ja Maria blev en runda på stan igen och då köpte ja kuddar, ljus och en duk till min lägenhet blev även en fika också. Efter de mötte ja upp Mamma och co på Star Lounge har suttit där hela kvällen träffade även på lite annat trevligt folk också :) Och nu kom ja just precis hem och de verkligen spö regna när vi gick hem, den sista biten sprang ja hem och nu ligger ja ner bäddad i min säng och lyssnar på regnet mysigt! ♥ Nu är det godnatt och imorn ska ja sova uuut. PUSS


Kommentarer
Postat av: luu

Som personlig assistent =D Hoppas allt är bra med dig pauliii :) <3

2010-07-29 @ 15:18:09
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0