just dance, its gonna be okay, just dance.

Klockan är halv två och ja är fortfarande inte människa efter gårdagen, vilken kväll! Kvällen började med att ja kom hem från jobbet vid åtta och då hade Mamma och Beijne fullt med folk här dom käka osv sen kom Ida ner sen satt vi kvar här hemma hos mig och sen mötte vi upp dom andra på joar! :) Fyfan vad med folk de va helt stört roligt! Ja så idag mår man ju som man förtjänar antar ja men de var de värt. Ikväll blir de nog lungt Mamma och Beijne har alla sina gudbarn här idag (6 st) så dom håller på och leker, fiskedamm, frågesport osv. Roligt ju :D Sen ikväll kommer alla deras föräldrar och då blir de grill och mys! :) När ja blivit lite mer människa så ska jag sätta på mig träningskläderna och gå upp till Julia. PUSS

Juste måste bara berätta att min Mamma är världens bästa och snällaste. Mitt rum såg ut som kaos, man såg inte golvet för de var kläder överallt i hela rummet garderoberna var huller om buller. De var verkligen kaos! Men när ja kom hem från jobbet igår då hade Mamma storstädat mitt rum, vikt ihop alla mina kläder och städat min garderob, dammat, damsugit, skurat allt verkligen :) Tack så jätte mycket Mamma.

Min Mamma är min stolthet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0