shopping tisdag

Imorse åkte ja, Mamma, Helena och min Gudmor Sussie och shoppade. Blev en hel del grejer. Var på hemtex och köpte massor av fin grejer till lägenheten och sen var vi in på IKEA en sväng och där hitta ja ännu mera grejer såklart. :) Sen köpte ja även ett par skit snygga skor på Dinsko, åh ja bara älskar dom! Sen blev de en väska och ett par nya solbrillor och lite smågrejer också, braa dag. Snart ska hela familjen till min lägenhet vi ska sätta upp tavlor och skruva ihop lite nya grejer osv. Mamma ska även laga mat där till oss :) Pappa och co kommer också förbi. Min familj är ju bara för fest, jag älskar er! Så nu innan ska ja mamma och Beijne åka och handla mat till mog och lite städgrejer. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0