torsdag

Fyfabian vad kul de var att rida igår! Ja som trodde ja glömt bort hur man gjorde med icke! Gick skit bra så nu ska ja börja rida lite igen och nästa gång ska ja hoppa tänkte ja :D Vid tio träffa ja girlens vi gick till Star Lounge och drack lite sen skulle vi vidare ner till Terassen men när vi kommer dit var de stängt dom höll på att fixa för Gatufestivalen! Så vi gick på Starlounge och fortsatte, mysig kväll med tjejerna. Har två bilder bara för sen dog min kamera! :( Nu ska ja hoppa in i ducshen sen ner på tottes och klippa och färga mitt hår sen vid fyra drar ja med Pappa till IKEA :) Ikväll blir de gatufestivalen. PUSS

Jag och Mormors häst Batist som hon åker land och rike med och tävlar! :)



Kusin Sophie på sin fina hopp härst och ja och Batist




Finns de något bättreän att rida på sommarna, ja bara älskar det!

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack så mycket gumman! Vad glad jag blir:)

2010-07-02 @ 11:42:53
URL: http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0