tänk att allt blev bra tillslut

Fan jag tycker helgerna går för fort alltså, redan söndag! Min helg har varit kanon. I fredags så fick ja besök så vi drack lite fanta och Rose och satt på balkongen och rökte och hade de mysigt! Igår så kom Maria hem till mig med lunch Julia kom också förbi sen drog vi till återbruket för vi skulle kasta lite kartonger och grejer från min lägenhet. Sen vid 19 kom Julia och hämta mig så drog vi till min lägenhet och fixa ordning oss osv. Sen kom Natta, Fia, Challe, Chanel, Ida, Becca och Julia. Erica kom upp en sväng och sa hej också :) Och sen vid elva kom de även lite boys också! Idag har ja varit hemma hela dagen och solat och badat. Ikväll blir de grillmys med familjen och co. Måste börja packa alla mina kläder också. Min lägenhet är helt klar de är bara mina kläder och lite andra grejer som ska dit sen kan ja flytta in. Så får se när ja flyttar in på riktigt! :) Nu kommer Julia så nu ska vi åka och fixa en grej :) PUSS

Lite bilder från igår. Lägger bara upp några för hinner inte lägga upp alla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0