Midsommar

Min midsommar var helt underbar! Dagen började med att ja åkte ut med familjen och co till Härkeberga och käka god lunch och dansa runt midsommarstången och satt och myste på en filt, hur mycket folk som helst var där. Sen vid fyra körde Beijne ut mig till bresse. Så ja fira min midsommar i bresse och de var helt klart bästa på länge. Full och glad vi somna väl inte förens fem imorse. Så nu vid fyra åkte vi taxi hem ♥ Nu ska ja ta och hoppa in i duschen och fräscha till mig lite sen ska ja upp till Julia :) Hoppas ni också hade en fin midsommar! Blev tyvärr ej några bilder från kvällen eftersom min kamera dog.... PUSS

Kusinerna från Bahamas och Mamma och Beijne.




Plats Farfar och Farmor











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0