tisdag

Godmorgon! :)
Helgen har varit underbar, ja har varit i Västervik med Pappa, Monica och mina små syskon. Vi hälsade på min Farmor och Farfar och mina kusiner förövrigt så fyllde min Farfar år så vi hade lite party! :) Igår var ja hos Fanny hela dagen och gosa med min diamant Alva :) Sen kom Jossan dit och hon ska få en pojke, grattis älskade vän! På kvällen åkte ja upp till Julia med Maria vi lagade tacos och bara myste och snacka massor av skit! Underbart!

Nu har ja precis vart ute och gått en timme så nu ska ja hoppa in i duschen och sen ner på stan för ska möta Julia och Maria där blir de nog även en god lunch också, så skönt att vara ledig idag eftersom vädret är kanon! PUSS


Fina Västervik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0