dom bästa

Eftersom jag har världens bästa familj. Idag när ja kom hem så hade dom varit på IKEA och handlat allt till mig som ja behöver ha i min nya lägenhet eftersom ja slängt väldigt mycket typ allt sen ja flytta sist. Soffan kommer dock på fredag :) Och i veckan ska ja och Pappa dra och köpa lite grejer också, ni är helt enkelt bäst! Förövrigt idag så blev de en fika med Julia och Kamilla. Sen ikväll har ja varit hemma hos Julia, Ebba och Marcus kom även förbi blev några cigg planera även lite grejer också! :) Imorn ska ja träffa Fanny och min älskade lilla Alva ♥ Jobbar även imorn mellan 15:00 - 21:15. Nu ska ja ta och packa lite osv. Känns ändå lite jobbigt att flytta men eftersom mitt rum kommer vara kvar och mina grejer i de så känns de bra för ja vet att ja alltid är välkommen hem igen kommer nog ändå hänga här ganska mycket eftersom ja är en Mamma gris :) aja nej nu ska ja göra lite nytta så här klockan halv ett på natten... haha. PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0