Du är bäst

Klockan är kvart över sju och jag är jätte pigg!! :P Gick upp till jobbet vid halv sju, gud vad mysigt de var! Det var så lugnt och skönt! Så idag blir de jobb från 7-16. Går dagen var helt underbart. Shoppades en hel del jag köpte även ett par skor (förvånade?) älskling och jag kom till och med överns om ett par skor som båda tyckte var grymt jävla snygga, så dom blev de. Skorna köpte jag från scorett såklart!  Vi åt middag här i stan i stället så blev på sarajevo och sen åkte vi till MAXI och köpte ost, kex, vitlöksklyftor osv sen hem och bada och bara myste hela kvällen! ♥ Underbara fredags kväll! Ikväll blir de ju middag hos Mamma och Beijne  Imorn är de första advent så himla mysigt, älskar julen!! Så imorn ska de julpyntas hemma hos mig men först jobb sen blir de julmarknad och advent middag hos Mamma och Beijne, åh snart är de julafton! Och jag har skrivit en JÄTTE lång önske lista också!  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0