För världen är du någon, för mig är du världen!

Går kvällen var jätte mysig åt gott och drack gott och gosa med lilla bebis Anton, min kusins barn!  Kvällen slutade runt halv tre bara för att jag Mamma, Beijne och hjärtat fortsatte och spela med andra ord! Jag och hjärtat vann, så jävla bra alltså!  Sen upp och jobba vid 8-15. Jag och hjärtat sov hemma hos Mamma och Beijne närmare till jobbet osv men de var helt oplogat över allt, vart fan är plogbilen?! Så fick pulsa genom hur mycket snö som heltst men ändå ganska mysigt. Idag blir de julmarknad när jag slutat jobba och sen mys middag hos Mamma och Beijne med co. Idag är de första advent också, älskar julen!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0