jag lever min dröm

Just precis fört över pengar till mitt sparkonto man får inte shoppa för hela lönen inte!  Haha! Nej men de är kul att lägga undan pengar tycker jag, jag behöver Absolut inte gör av med så mycket pengar som jag gör varje månad. Idag har jag ätit lunch med Chanel och pratat i telefonen känns de som, har pratat i telefonen hela tiden typ!! Hahaha!  Träffade även Mary på stan hon skulle köpa en bikini och nu sitter hon och Erica på arlanda, pratade även med Erica idag hon har nog lite resfeber och jag med för den delen, men de kommer nog gå bra för dom!!  Nu ska jag och hjärtat mitt åka till västerås och shoppa och köpa lite julklappar och även äta middag där ikväll, jag vet precis vilken resturang vi ska äta på!  Och på torsdag blir de ännu mera shopping fast i stockholm med Jossan, Theo, Fanny och Alva, älska Stockholm!! Imorn är de jobb 7-16 sen vid halv sex ska vi till Mamma och Beijne för släkten är där och vi ska äta middag, umgås och spela spel. Åh de ska bli så mysigt!! ♥ Trevlig helg! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0